“Маск – лише постачальник інтернет-послуг”: у Сікорського відповіли на грубість мільярдера про “маленьку людину”

Суперечка, що виникла впродовж вихідних у соцмережі X між главою МЗС Польщі Радославом Сікорським з одного боку та держсекретарем США Марко Рубіо та  Ілоном Маском з іншого на тему використання українською армією терміналів Starlink має позитивні ефекти для України.

Про це в коментарі кореспондентові Укрінформу заявив речник МЗС Польщі Павел Вронський.

«Найважливішим з погляду України є дуже сильне твердження держсекретаря Рубіо, що ніхто не має наміру відключати терміналів Starlink для України. Зрештою це також потім підтвердив Ілон Маск. Тому вже не буде таких форм тиску і впливу на Україну, що, мовляв, «зараз вам відключимо», або «якби вам відключити, то було б те, чи інше», що можна було сприйняти як більш чи менш приховані погрози, і саме так це сприйняв міністр Сікорський», – підкреслив речник польського зовнішньополітичного відомства.

По-друге, як зазначив Вронський, держсекретар Рубіо у своєму дописі визнав, що метою Росії від самого початку була окупація всієї України, і це не була якась випадкова війна. Тому Сікорський погодився з держсекретарем США, що Росія напала на Україну, і у випадку окупації України це буде спільна поразка, також і США.

«Ми повинні разом діяти заради справедливого миру. І це другий позитив цієї розмови», – підкреслив польський дипломат.

Третім позитивним моментом він назвав те, що на прикладі Starlink американське суспільство дізналося, що не лише США у фінансовому аспекті допомагають Україні, а компанія SpaceX «не є благодійною організацією».

«Ця компанія заробляє на війні в Україні, оскільки роботу цих терміналів оплачує польський уряд за кошти польських платників податків», – констатував Вронський.

Відповідаючи на запитання щодо реакції в Польщі на різкий тон спілкування з боку американських візаві, речник МЗС РП зауважив, що партнером для Сікорського у цьому випадку є лише держсекретар Рубіо. Натомість Маск є постачальником інтернет-послуг, за які платить Польща, і «можна лише дискутувати, чи цей постачальник інтернет-послуг привітний чи ні, ввічливий чи грубіян».

Підготовлено за матеріалами “Укрінформ”.